Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Olgusiak | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany16.04.2008 @20:47:29 ostatnio na stronie06.01.2012 @00:31:32



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu191080
digarty12 komentarze114 posty na forum0

komputer / sprzęt
Kartka, ołówek i obiekt do narysowania + skaner

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Visumveri    20.04.2010 @00:05:15
Wielkie dzięki Pozdrawiam serdecznie! ps: Świetne psiaki
~asia32b    18.04.2010 @12:17:26
masakra? haha no niech będzie i to :P
~dorguska    17.04.2010 @20:29:50
;*
~dorguska    17.04.2010 @18:54:49
Nawet domyślam się na jakie hahaaha
~dorguska    17.04.2010 @18:23:31
Wszyscy wiedzą, żeś Wodzińska! :D
~NormalnaInaczej    22.06.2009 @18:59:20
i to jak ciekawa:P
~spiderp25    10.06.2009 @14:08:20
_______
Jak nie masz nic sensownego do powiedzenia to nie pisz, nie ogladaj i nie ukrywaj. Daj szanse innym
~spiderp25    09.06.2009 @21:51:45
Dzięki. Pozdrawiam.
_______
Jak nie masz nic sensownego do powiedzenia to nie pisz, nie ogladaj i nie ukrywaj. Daj szanse innym
~spiderp25    09.06.2009 @21:47:33
_______
Jak nie masz nic sensownego do powiedzenia to nie pisz, nie ogladaj i nie ukrywaj. Daj szanse innym
~spiderp25    09.06.2009 @21:44:42
Nie ma za co.
_______
Jak nie masz nic sensownego do powiedzenia to nie pisz, nie ogladaj i nie ukrywaj. Daj szanse innym
~dorguska    09.06.2009 @21:42:06
nie ma za co
ucz się tylko, i rysuj, bo masz talent
~miy    09.06.2009 @21:39:18
Mówię ja Tobie, kreskuj, efekt będzie o niebo lepszy
_______
pięknie proszę ja Ciebie:
zamast dziękować, oceń moją galerię :D
~NormalnaInaczej    09.06.2009 @18:36:03
cienkopisem, piórem i kretkamiczyli wszystkim co miałam pod ręką na angielskimpiesek faktycznie trafionyi dziękuje za komentarze:D
~jamajka993    02.02.2009 @17:41:01
heheTo czekam
~spiderp25    29.01.2009 @20:01:58
Dzieki.
_______
Jak nie masz nic sensownego do powiedzenia to nie pisz, nie ogladaj i nie ukrywaj. Daj szanse innym
~spiderp25    28.01.2009 @22:33:54
Nie ma za co.
_______
Jak nie masz nic sensownego do powiedzenia to nie pisz, nie ogladaj i nie ukrywaj. Daj szanse innym
~AgnieszkaCK    28.01.2009 @21:21:30
Dzięki
~Kordis    13.09.2008 @11:12:49
~izunia06    10.08.2008 @14:42:07
dziekuje...
_______
U nas ducha nie zgasi odmienność poglądów i racji...
~paulaa009    10.08.2008 @13:22:42
dzięki
_______
Czy jesteś tolerancyjny? Tak. Nienawidzę tylko murzynów, pedałów, okularników i grubasów.
~Ambra100    29.04.2008 @14:05:17
Dziękuję za odwiedziny i ocenkę Zapraszam częściej
~marcelina505    24.04.2008 @18:57:16
Aaa
~justynka91    22.04.2008 @18:47:26
Dzięki wielkie
~jamajka993    21.04.2008 @21:02:50
szkoda
alefajnie miec kogos w rodzinie. ja sie musialam sama uczyc. no w zasadzie nie dokonca bo chodze na kolko plastyczne:P
~jamajka993    21.04.2008 @20:51:48
oh fajnie! a ma galerie na digu?
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt